Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Jag har varken eller, men det kanske mest beror på omständigheterna och vad saken gäller.

Nu har jag äntligen fått klart med kollegan E´s son, som är arbetslös snickare, att han kommer hem till mig och snickrar staket till min uteplats. Det befintliga staketet håller på att ruttna bort fullständigt. I måndags var han över för att mäta och klia sig i huvudet, för att återkomma med hur mycket virke som ska inhandlas och alla andra ”tillbehör”. Det är inte alla gånger som mina tankar och idéer är så lätta att genomföra praktiskt. Han har min grundidé  sen är det upp till han som har kunskapen att göra på bästa sätt.

Helt gratis blir det ju inte, men det kan jag kosta på mig. Är bara trevligt att se på när andra arbetar 😉

Kommentarer till: "Spik i foten? Tummen mitt i handen??" (2)

  1. kramgo72 sa:

    Han kan ju snickra klart staketet medans ni är här över midsommarhelgen kanske… 😉 Vore väl gött att komma hem till ett nytt staket va?

    Kram

  2. Mmmmmmmmm, se på när en snickare jobbar. 😉 Jag tycker du ska förbereda dig väl med solbrillor och iskall drink. 🙂

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.