Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Pris för dagens mest …

… pedagogiska mamman, går till Dagens Eko!!!

Det var en lögn från Mini som blev avslöjad och jag, Dagens Eko blev skogstokig. Inget jag är stolt över, men jag är inte mer än människa. Det som föranledde lögnen är väl egentligen inte såååå allvarligt egentligen, även det är ack så viktigt. Det som tog skruv var lögnen och förtroendet som utnyttjades.

Ska skriva lite mer utförligt om händelsen. Måste bara få lugna ner mig och samla mig, så att allt blir rätt.

Hepp!

Kommentera

