Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Trassel

Idag på väg hem från jobbet har jag bestämt mig för att besöka garnbutiken Trassel för att se om jag kan hitta något kul mönster och garn till något kreativt att sysselsätta mig med i höstmörkret.

Raggsockor kommer det med största sannolikhet bli, men jag vill även göra nån form av en luv-snurr-halsduk, en alltiettmojäng alltså. Men vad det blir för garn och möster får vi se när jag väl är där, OM jag hittar nåt. Om jag inte mot all förmodan kommer hem med ett broderi, för det var hur länge som helst sen sist som jag höll i ett räknelinne.

Hepp!

Kommentera

