Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Semesterkilon …

Inte bra att ha semester och förse sig med god mat och dryck. Har haft en helt underbar semester som tillbringats i sol, värme och goda vänners, Mini Me´s och Kärlekens sällskap. Har seglat och haft road trip i Sverige.

Är åter i selen, men dock bara för en vecka, för jag ska ha en vecka ledigt igen. Då tar jag Mini Me på en trip ner till dejlige Köpenhamn i ett par dagar.

När all ledighet är över så ska jag ta tag i det här som kallas för volanger.

Hepp!

Kommentarer till: "Semesterkilon …" (2)

  1. Du är en ängel – tusen tack! Den sidan hade jag aldrig hört talas om men det verkar toppen! Har en kompis som snart kommer hit så jag ska be henne hjälpa mig nu. Ha en fortsatt bra sommar! Kram från Kina!

  2. Volanger är klädsamt på den som trivs med dom tycker jag!

    Härligt att läsa om en bra sommar! Önskar en trevlig resa med fönsterhytt mä! 🙂

Kommentera

