Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Nu är det över..

… flytten är genomförd och vi har nu sovit i den nya lägenheten i 2 nätter. Hälften är nog uppackat, köket är helt i sin ordning och Minis rum lika så. Ska under morgondagen åka och beställa mitt nya vitrinskåp och tv-bänk. Då försvinner 5 kartonger till och efter ett besök på IKEA under veckan som kommer så ska en byrå införskaffas och då är det säkert minst 5 kartonger ytterligare som kan vikas ihop och läggas till handlingarna.

Även om det har varit jobbigt och stökigt så har det varit värt all möda.

Hepp!

Kommentarer till: "Nu är det över.." (4)

  1. Det ÄR jobbigt att flytta, så är det ju bara, men oj så skojigt när det är klart! Grattis till nya boendet! – och internetlinan som tydligen funkar 🙂

  2. Det där med flytt och packning …usch… Jag vill bara flytta en gång till. Till ett hus. Sen får barn och barnbarn skicak mig till hememt direkt därifrån.

    Lycka till med nya plejset!

    Kram

  3. Ser verkligen fram emot att få se lyan live 🙂
    Hade jag vart piggare så hade jag definitivt kommit ner o hjälpt te i nuläget!
    Kram

    • dagensekosblogg sa:

      Du är sååå hjärtligt välkommen det vet du!

      Och jag har tillsammans med Kärleken gjort ett bra jobb så nu är det mindre än 15 kartonger kvar att packa upp. Och dom som är kvar går fort eftersom jag varit på IKEA och handlat hyllor och byrårer.

Kommentera

