Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Dagen D …

.. har nu äntligen kommit.

Det har inte blivit speciellt många timmars sömn i natt, men jag har resten av livet på mig att ta igen den förlorade sömnen på. Kl. 08.00 ska det påbörjas och mitt liv som finns i 71 flyttkartonger och 5 bananlådor ska flyttas. Ja, förutom alla möbler också. Lite vemodigt är det allt, inte för att jag lämnar lägenheten, utan för grannarna jag lämnar bakom mig. Bara hoppas löftet om besöks hålls och infrias.

När jag får en fungerande internetlina vet jag inte, men på nåt sätt ska jag väl kunna göra mig hörd ute i etern. Så stay tuned 😉

Hepp!

Kommentera

