Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Because I am worth it..

Mmm, nu har jag låtit unna mig denna skönhet. Kände jag behövde pigga upp mig nu så här i slutspurten av flytten (ja, jag vet jag tjatar om den). Jag tror inte bilden gör storleken rättvisa, men väskan är ca 20 cm x 20 cm exklusive handtagen. Det är ingen väska att hänga över axeln utan den får svaja käckt i armvecket eller i handen. Precis lagom för mig som aldrig vet vad jag ska stoppa ien handväska.

Hepp!

Kommentarer till: "Because I am worth it.." (3)

  1. kramgo72 sa:

    Gött att få unna sig något mitt i allt stök!
    Hur gick loppisen då?

    Kram

    • dagensekosblogg sa:

      Mmm, jo jag kände jag verkligen ville ha denna väska.

      blev väl en vinst om ca 1700:-, så inte så mycket som vi brukar få in. Men med tanke på alla varor inte kostar mer än 10 kr eller 20 kr så blir det ju ingen stor summa i slutändan. Visst, ett par större och dyrare saker såldes. så man får väl vara nöjd ändå. Plus att nu finns det saker kvar för dig att sälja 😉
      Kram

  2. Snygg! Och precis lagom storlek tycker jag. Ju större väska jag har, ju mer skit samlar jag på mig…

    Nu ska jag läsa ikapp!

Kommentera

