Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Nyckeln är lämnad..

… till mäklaren och jag städar för fullt, IGEN! Men snart så är allt klart för visningen på söndag och på måndag.

Enligt mäklaren har det varit bra tryck, många förfrågningar per telefon till honom om min lägenhet. På visningar han haft i helgen som var är det tydligen flera som sagt de återkommer till ”min” visning istället. Så uppenbart är min lägenhet attraktiv. Även över 600 klick på internet på annonsen. Väldigt helt okej resultat enligt mig.

Ni håller väl tummarna för mig?!

Kommentera

