Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Mäklar-ohyfs?

Blev uppringd av mäklaren idag, som ville flytta fram visningen av min lägenhet i en vecka. Motivering: han ville få en ledig söndag. Men se, den gubben gick inte!

Min motivering: Det var han som satte datumet och jag har förberett mig och lägenheten just på den 18 mars. Jag vill bli av med lägenheten så fort som möjligt och få igång säljprocessen. Inte invänta någon ledig dag. Med tanke på vad mäklare tar i arvode så är det inte mer än rätt att även jag ställer krav.

Hepp! 

Kommentarer till: "Mäklar-ohyfs?" (1)

  1. Tillåt mig småle… hehehe. Han trodde va!!!

    Jag håller tummen tummen hårt för att allt ska gå tokfort efter visningen, eller helst innan t o m! Förstår att det inte är så skoj att stå o betala dubbelt…
    Kom på här nyss att det väl är dags att boka mina tågbiljetter inför kryssningen också om man ska få bra pris på dem… Får kolla det sen eller i morrn!
    Kram

Kommentera

