Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Aldrig mer!

Jag har min lägenhet ute till försäljning, eller snart så. Ska förflytta mig, Mini och bohag till de norra förorterna. Imorgon kommer fotografen hit för att fota lägenheten för annonserna. Och jag har snart städat en vecka, mer eller mindre. Nu är jag äntligen färdig, eller det får räcka så. För jag ORKAR helt enkelt INTE städa mer.

Så fort fotografen har varit här så kan jag ta fram de saker som buktar och fått tagit tillfällig tillflyktsort i alla möjliga och omöjliga skåp och lådor. Det är en del saker jag inte vet var jag ska göra av men de får jag helt enkelt bara flytta på tillfälligt under fotograferingens gång. Liksom ställa mikro i sovrummet osv.

Sen ska det till en ny städning, när själva visningen ska vara. Och jag hoppas jag har varit så ordentlig denna gång så det inte ska innebära några större bekymmer.

Skulle jag sen mot all förmodan, efter denna flytt, flytta en gång till så kommer jag utnyttja RUT så till den milda grad att RUT önskade hon inte hade kommit till.

Hepp!

Kommentarer till: "Aldrig mer!" (2)

  1. Jo roligare kan man ju ha… 🙂
    Lycka te med fotograferingen! Hojta te när annonsen ligger oppe så ska jag allt kika på den!

    Kram

    • dagensekosblogg sa:

      Om du håller utkik till helgen så ska den nog finnas där. Annonsen lämnas in för tryck i lokaltidningen på torsdag så efter det tror jag den hamnar på nätet.
      Men jag hojtar till när jag vet mer.

Kommentera

