Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Ni måste tro ..

.. på mig!!!

Skulle packa väskan med badkläder för att ha här på jobbet, för att infria motionerandet. Men baddräkten är bara helt enkelt BORTA! Där badkläderna förvaras, där finns allting annat än just min baddräkt.

Är väl bara att köpa en ny, enligt er, eller hur?! Men då kan jag tala om för er att så här i mitten av januari så växer det inte badkläder direkt på träd i affärerna. Hittar jag badkläder så kan jag lova er att det inte är min storlek direkt som finns där. Och hittar jag något i min storlek så går priset way över innehållet i min plånbok eller utseendemässigt bara helt fel.

Men jag har inte givit upp eller kastat in handduken i bastun. Ska ta nya tag i letandet och ge 2 affärer till en chans.

Hepp!

Kommentarer till: "Ni måste tro .." (1)

  1. Finns det ingen lite bättre underklädesbutik där du bor? De (brukar alltid ha/)har alltid ett stort utbud av både baddräkter och bikini!

Kommentera

