Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Point of no return…

Jahapp! Då har besked kommit att simhallen nu är åter öppnad efter att ha varit stängd på grund av OMreparation.
Nu är det bara att sätta fart, först att få hit påsen med badkläder och sen sparka sig själv där bak och ta sig ner till det blöta. Tänkte överraska Kärleken med lite mindre DagensEko till sommaren.
Hepp!

Kommentarer till: "Point of no return…" (4)

  1. Men hallå! Det är väl inget extra på Dagens Eko inte!!!
    Du gick ju ner så mkt förut, och kan aldrig tänka mig att det behöver minskas någe mer! =)
    Men lite ”vardagsmotion” för det höga nöjets skull är väl helt okej ;).

    En som behöver minska däremot är jag – men det får bli när jag är pigg nog att komma ut o promenera igen… Det har lagts på alldeles för många kilon o centimetrar här…
    Kram

    • dagensekosblogg sa:

      Dom kilona jag gick ner då, har jag ätit upp och tillbaka MED RÅGE. Inte nyttigt att vara så här kär och må bra, för det ramlar ner så mycket gott.
      Ska väl inte gå ner så mycket hade jag tänkt. Mer strama åt det lösa som hänger 😉

  2. För motionens skull är simning bamsebra sägs det! Själv klarar jag knappt simma tvåhundra meter utan att få andnöd… så… jag skulle kanske ge mig i baddräkten jag med? 🙂

    • dagensekosblogg sa:

      Jo simma är ju så bra. Och eftersom min arbetsgivare har en plaskbassäng i ”mitt” hus, så finns det inga ursäkter längre. Jag är inte den som simmar långt och fort, utan det får ta den tid det tar.
      Brukar sätta upp som mål att simma i minst 30 minuter. Hur långt jag sen kommer på den tiden, ja det får orken helt enkelt visa.

Kommentera

