Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Födelsedagspresent

Hade sådan vånda inför Kärlekens 50 årsdag på vad jag skulle kunna tänkas ge han i present. Han sa mycket, ofta och länge att han inte vill ha presenter men jag tänkte då inte komma tomhänt till han. Det skulle han ju bara glömma. Men frågan var bara VAD jag skulle/ville ge bort.

Så en dag, eller rättare sagt en kväll, med slösurfande helt planlöst så ramlar jag in på en hemsida och får där till min stora glädje se att Kärlekens favortartist skulle uppträda och det bara ett par dagar efter den riktiga födelsedagen. Snacka om timing! Jag slängde mig över biljettbokningen och fick fatt i två biljetter.

Och gissa att det var någon som var som en 5åring på julafton när han öppnade och fick se sin present, för att sen inte tala om efter att vi hade varit iväg på konserten!

Är det någon som ser var vi var och vem artisten är?

Kommentarer till: "Födelsedagspresent" (3)

  1. Snyggt! Men ovant att se dig ”mörk” 🙂

    • Hahahaha… min kommentar gäller ju såklart hårbilderna *S*. Hamnade i fel inlägg… 😉

    • dagensekosblogg sa:

      Ja frisyren älskar jag. men kan inte förlika mig med det mörka håret. Så nästa gång får det bli guldslingor eller nåt så är jag snart tillbaka till mitt ljusa jag

Kommentera

