Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Då var det gjort

I morse var jag på anställningsintervju. Spännande.

Enligt egen utsago tycker jag det gick bra. Om jag har svarat ”rätt” på frågorna eller inte återstår att se. Är det fel svar det fått så är jag inte rätt person för jobbet. Så enkelt är det.

Hepp!

Kommentarer till: "Då var det gjort" (2)

  1. Kul! =)
    Håller tummen, och stortån, hårt för att du svarade rätt på alla frågorna!

    Kram

  2. Så himla spännande! Jag håller tummar jag med förstås!

Kommentera

