Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Lever som man lär..

Ja, tänk om jag ändå kunde göra det.

Igår så var jag så snäll och talade om, påminde, manade osv allt och alla att INTE  glömma bort att ställa tillbaka alla klockor till vintertid. Men vad är det jag gör själv?! Jo, självklart går jag och lägger mig UTAN att ändra på mina klockor. Så nu idag vaknade jag klockan 05.30, men min väckarklocka visade 06.30 *SUCK*.

Så nu har jag startat min dag med att vara uppe 1 timma för mycket redan. Är väl kanske inte hela världen just nu. Men med en hel dag på barnklädesloppis lär jag vara bra mör i kropp och knopp när eftermiddagen och kvällen kommer.

Hepp!

Kommentera

