Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Barnklädesloppis!

Nu på söndag, 30 oktober, ska jag återigen få vara säljare av Mini´s urvuxna kläder, skor och leksaker på barnklädesloppis. Tyvärr så kan inte min bästaste Eva hjälpa mig denna gång, som hon annars brukar göra. Men till min hjälp får jag älskade Mini, så det ska nog säkert gå bra. För att underlätta så mycket som möjligt har Mini och jag varit duktiga och ordentliga och sorterat alla kläder på sort, storlek mm OCH skrivit färdiga prislappar. Det där jobbet som Eva och jag har stressat sönder oss med annars under de förberedande timmarna loppisdagen. Vad ska jag nu roa mig med ? 😉

Eftersom jag så gärna vill bli av med så mycket som möjligt, helst allt, har jag satt enhetlig ”enkla” priser som 5:-, 10:- och 20:- så det ska vara lätt att handla. Visst kommer jag ha undantag i min prissättning, t.ex Viking Gore-tex kängor, ytterplagg och lite märkeskläder som blir dyrare, men de sakerna kommer vara tydligt märkta med gällande pris. Jag är inte ute efter att tjäna storkovan, utan vill bara bli av med det som är urvuxet.  

Och nu blir det reklam 😉 Annons för loppisen så att så många som möjligt kan komma  och göra otroliga fynd.

Välkommen att fynda på vår BARNBASAR söndag 30 oktober mellan 
11.30-15.00 OBS! Ny plats och vintertid!!!

 Försäljningen sker  av privatpersoner (ca 80 säljare) o du finner bla.

 Begagnade barnkläder (storlekar baby till tonår), skor, leksaker, spel,  böcker, pussel, bilbarnstolar, barnvagnar,
babyprodukter m.m

 *Plats: AXA SPORTS CENTER, Geneta (Scaniarinken) SÖDERTÄLJE.  
OBS! Ny plats!!!

 Bussar som  passerar är: 754, 755 och 760.

 (Tidigare var basaren i FazerAmicas resturang Sjökringlan vid Scanias centralkontor)

 *Fikaförsäljning av Axa Sportscenter

 *Bankomat finns vid Ica Maxi och COOP Forum.

 Hemsida: www.barnbasarer.se

 Välkomna att fynda!!!

Kommentera

