Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

OJ då..

.. det råkade slinka iväg en jobbansökan.

Inte för jag vantrivs med det jobbet jag har och där jag jobbar, utan för att få fler pusselbitar i mitt liv att falla på plats. Att få 2 av 3 rätt, tills det tredje också löser sig. För tänk att få 10 minuter till jobbet, max, per fot. Jag söker mig inte från något, utan till något.

Nu ska jag vara storsint och berätta på jobbet, så de vet vad som är i görningen.

Hepp!

Kommentarer till: "OJ då.." (4)

  1. Nä men hoppsan så det kan bli! 😉
    Håller tummen för dig i alla lägen vettu sôstra mi!

    Kram ♥

  2. Håller tummar då!

Kommentera

