Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Turdag?

Fick precis besked om ett återbud på ett dubbelbord att hyra på en barnklädesloppis som jag trots tidig anmälan fick nej på vid anmälningstillfället. Tackade ja till det återbudet fortare än kvickt, så nu ska Mini bliv av med sina kläder *fniss* Bäst hon håller hårt i det som ligger i skåp och lådor 😉 Eller, det räcker med allt som finns nere i källarförrådet. Räcker och blir över helt enkelt.

Trevligt att få in lite kosing och att kläderna kan komma till användning och glädja andra. För det som säljs är ju knappt synligt använt många gånger.

Så nu behöver jag bara ha lite tur så vi blir av med så mycket som möjligt, allra helst allt.

Hepp!

Kommentarer till: "Turdag?" (5)

  1. Hoppsan! Vilken tur då! 🙂

    Men hur är det, behöver du hjälp eller???

    • dagensekosblogg sa:

      Om du har tid och möjlighet så får du hemskt gärna hjälpa mig. Annars så har Sofia lovat mig med en hjälpande hand. 30 okotber är datumet för loppisen.
      Kram

      • Hmmm, kan kanske bli värre det… Vi har Öppet Hus på ridskolan den 29:e och det kan bli lite tight att kombinera ihop detta.
        Men, det är ju inte säkert än heller att jag behöver vara med på det ”öppna huset”. Kollar vidare!
        Kram

  2. Hur gick det? Gött att bli av med lite grejer, plus det där du skriver om återanvändning förstås!

    Men du, så läskigt den där olyckan i båthuset. Kunde gått verkligt illa… TUR att den landade rätt!

    • dagensekosblogg sa:

      Resultatet vet jag inte förän 30 oktober då loppisen är. Antalet kronor som kommer in i plånboken tycker jag inte är så viktigt. Mer att få bli av med allt i källarförråden. Finns så mycket bråte som det är där 😉

Kommentera

