Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Slå mig inte!! …

.. men jag är halvvägs färdig med inköp av årets julklappar. Vet inte vad som tagit åt mig eller hänt, men det bara blev så. Visserligen har jag kvar till de 2 svåraste, men nu har jag gott om tid på mig att tänka, leta och fundera.

Hepp!

Kommentarer till: "Slå mig inte!! …" (2)

  1. Jeeez!!? Vad ska du göra när vi andra panikshoppar den 22 december? Ligga på soffan och äta praliner? 🙂

    • dagensekosblogg sa:

      Jadu, det undrar jag med 😉

      Till mitt försvar så har jag bara 4 st att handla till och det som jag har kvar är till de två svåraste”. Så känner jag mig rätt kommer jag nog att stressa runt med andra höns den 22:e och jäkta.

Kommentera

