Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Allsång på Skansen

Trodde aldrig jag skulle skriva det här , eller ens bevista tillställningen. Men efter en humble förfrågan/inbjudan och tillgång till årskort slöt jag upp på nämnda plats. Mycket folk var det, men ändå inte så där knö-knö-knökafullt. Dock så efterlyser jag ett avspärrat område för oss i pygmée-släktet *S*. 

Det jag reagerade på var att det inte alls var så mycket till allsång, alltså sång ur häftena tillsammans, utan mer rena, raka artistuppträdanden. Visst måste konceptet förnyas, men inte allt för mycket tycker jag .

    Och om ni tittar nog på bilderna, med lupp och förstoringsglas så ska nog kanske se Måns Z, Lena Ph och Sven-Ingvars.

Hepp!

Kommentarer till: "Allsång på Skansen" (1)

  1. Jag är dålig på att titta på Allsångerna på TV men av det lilla jag sett tolkar jag det också som du har skrivit; för lite allsång och för mycket framträdanden av pigga artister som vill sjunga sina låtar? Men. Är det vackert väder blir det väl en trevlig utflykt iaf!

Kommentera

