Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Idag har vi tillbringat stor del av dagen vid marinan där båten jag ska segla med ligger. Det var ägarens, till segelbåten, snipa som det skulle fixas med.

Medan MrNoName och T skruvade och meckade runt övade jag mig i att vara i vägen, hålla mig undan, lösa korsord och testa massor av funktioner på min kamera. Alltså, det jag gör bäst.

Sen har jag fått mitt uppdrag för seglatsen klart för mig – ruffhäxa *vad det nu kan innebära*. Gör mig inget, för nu kan jag gå in för min uppgift med full kraft och leta upp hur jag gör det bäst.

Här är några av alla de många bilder som togs idag.

      

Hepp!

Kommentera

