Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

After beach

Följde med igår på något som kallas för ”After beach”. Ett evenemang som lokalkrogen kör under 2 sommarmånader, en kväll i veckan. Coverband spelar och spexar. Mycket trevligt.

Till det flöt det ner sval och god dryckjom, i vad jag tyckte var lagom mängd. Sen envisades någon med att erbjuda mig ett glas rosé, och jag lovar det glaset blev det där som man egentligen borde ha avstått. Visst, jag hade inte behövt dricka det där glaset, men där spriten går in går vettet ut.

Vad jag hade glömt i min beräkning på hur mycket jag druckit var det som middagen sköljdes ner med. Så idag blev det en arbetsdag där mycket vatten har krävts *S*.

Hepp!

Kommentarer till: "After beach" (1)

  1. kramgo72 sa:

    Jo du, är huvet dumt så får kroppen lida… eller hur var det som? *S*
    Ta’t lugnt, du har inte semester än vettu 😉

    Kram

Kommentera

