Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Misskött blogg

Nu är det länge sedan jag skrev här, inte för att det inte har hänt något utan för att det just har hänt grejor.

  • Först krånglade bredbandsuppkopplingen
  • Sen la datorn av. La av så mycket att det inte fanns någon återvändo. Så nu finns det en SonyVaio i familjen. Aldrig mer en HP säger jag.
  • Sen har jag hittat kärleken. Igen. Eller var det kärleken som hittade mig. Vilket fall som helst så -Trivs jag mycket bra. Mår bra.

Allt detta sammantaget gör/har gjort att jag inte har haft tid, ork eller lust att skriva här. Men nu så …

Hepp!

Kommentarer till: "Misskött blogg" (2)

  1. Låter som livet är ¨på topp =O)

  2. kramgo72 sa:

    Jo jag har ju anat varför du varit borta från omvärlden… *ler*
    Gött å få ordning uppkoppling och en ny dator är ju aldrig fel – och att det sen är Kärlek i faggorna också, det hade jag nästan anat ju 😉
    E så glad för din skull syrran! *kramar om hårt*

    Vi får höras nån dag så du får berätta vad som hänt, och inte hänt!
    Kram

Kommentera

