Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Sen i höstas, tror jag det var, övergick jag från Telia vanlig fast telefon till Bredbandsbolagets bredbandstelefoni. Allt för att tjäna ett par hundralappar i månaden. Nu har jag fått problem med telefonen, trots fungerande bredband,surf mm. så kan jag bara ta emot samtal på min hemtelefon men inte ringa ut – utan att ha få hänvisningston.

Support/felanmälan är ringt, vilken gång i ordningen vet jag inte, och än kan dom inte hjälpa mig. När felet kan tänkas bli löst har de heller inget svar på.

Hepp!

Kommentarer till: "Snålheten bedragit visheten?" (2)

  1. De e väl typiskt… alltid ska nåt krångla…
    Men tyvärr så är väl BBB känt för just detta också…

    Hoppas det löser sig! Håller tummen, och tårna, för det!
    Kram

  2. Hos oss har det varit tvärtom, vi har kunnat ringa ut men inte bli ringda till. Och det är helt galet eftersom vi inte använder hemtelefonen längre, mer än för att ha nåt gamla släktingar kan ringa till 🙂

    Läste att det ordnat sig nu. Lycka till att det håller i sig!

Kommentera

