Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Sockersött..

Handlade lite sötsaker i taxfree-shopen på båten i helgen. Visar glatt upp mitt inköp och säger ”du får välja en godbit”. Repliken blir ”då tar jag hon på två ben”.

Är det undra på jag tillbringade tidiga söndagsmorgonen på akterdäck med soluppgången efter att ha fått en så underbart rar komplimang?

Kommentarer till: "Sockersött.." (2)

  1. Jag är som du förstår asaglad för din skull!! ❤ är att uppleva soluppgångar! Och nedgångar. Och allt däremellan! Ömäjsing!!

  2. Ja du, de var väl gôtt de 😉 – medans jag snusade så gott i vår hytt… *S*

Kommentera

