Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Jag och mina..

.. fixa idéer är inte en så bra kombination när maj inleds med nästintill minusgrader.

Brr sa Kasper när han såg en naken hund

Hepp!

Kommentarer till: "Jag och mina.." (4)

  1. Ja du kära syster… vad e det dom brukar säga…
    ”e huvet dumt får kroppen lida” eller nåt sånt va 😉

    Men det är bara te å bita ihop, för jag vet ju att du inte ruckar på dina principer där då *ler*

    Kram

  2. Klok pojke, stackars alla små djur! Som dom måste frysa nu…!

    ps. jag såg i inlägget här ovanför att du inte så principfast att du fryser i onödan? klok du också då 🙂

  3. nja Ullrika, både ja och nej. Vissa saker kan jag rucka på men inte andra. Vilket som är vad tänker jag inte säga 😉

  4. Äsch då, inte behöver du göra det inte! Var och en har sina märkliga idéer, mina förmodligen mycket knäppare än de flestas 😉

    Krams!

Kommentera

