Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Premiär idag..

… i sommarfilialen.

Solen strålade från en i stort sett klarblå himmel och jag tog mod och filt med mig och gick ut på lunchen. Med stadiga steg styrde jag kosan mot sommarfilialen. Bredde ut filten, tog av mig jackan, lutade mig tillbaka och NJÖT. Njöt av solen, njöt av värmen och njöt av vetskapen att sommaren snart är här. Det är inte fullt så grönt på min spot, men ge det ett par dagar med värme så är vi back in business. Även mitt sällskap lär nog dyka upp då med 😉

Bilder från sommaren 2010.
Kommentera

