Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Fest-utan-anledning..

.. hade jag i lördags. 12 vänner som jag samlade ihop hemma och bjöd på grillat kött, lax med olika tillbehör och en hel del att dricka. En mycket lyckad tillställning måste jag egoistiskt erkänna det blev. Tror även mina gäster tyckte det samma med tanke på alla sms och telefonsamtal som kom dagen där på 🙂

Min kamera kom på lite vift, inte mig emot. Men till hänsyn av mina gäster så publicerar jag inte så många.

 

Kommentera

