Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Resa ståndaktigt…

I dagarna 3 har jag haft äran/turen att få åka superduper lyxig turistbuss till och från jobbet.

Nej, det är inte någon good will från min arbetsgivares sida, utan SL som blivit nödd och tvungen att ta till drastiska metoder för att få ihop sin egen logistik och undvika klagomål. SL har alltså hyrt/lånat in finbussar för att täcka upp trasighet med inställda turen som följd, och gäckat min resväg till jobbet under 2 veckors tid.

Hey, men vem är väl jag att klaga?! Eller jo, lite klag kan jag komma med, det förekommer ingen filmvisning eller servering på dessa resor 😉

Hepp!

Kommentarer till: "Resa ståndaktigt…" (1)

  1. Haha! Med lite tur för dig – och otur för SL – kanske de hinner fixa filmvisningen innan de hinner fixa sina problem!

Kommentera

