Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

1 mars 1991

I dag, för precis 20 år sen, klev jag innanför dörrarna hos min nuvarande arbetsgivare och har inte kommit därifrån 🙂 Ett jobb jag tog för att slippa avsked, då den förra arbetsgivaren höll på att avveckla sin verksamhet. Ett jobb jag tog tillfälligt ”tills jag hittade något bättre och roligare”. Tillfällen att byta arbetsgivare har kommit och gått – men kvar är jag . För jag har det ganska så bra där jag är ändå. ”Man vet vad man har, men inte vad man får”.

Sitter inte på samma stol som för 20 år sen, utan har haft möjlighet att få pröva på olika stolar och arbetsuppgifter genom årens lopp. Plus att det har bytts ut möblemang lite till och från så där 😉 Och det är väl det som är en av anledningarna till att jag är kvar. Nu när jag får jobba med ”mina pojkar” känns behovet att byta arbetsgivare än mindre.

Hepp!

Kommentera

