Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

En massa uppslag har jag..

.. till ämnen för bloggen, men inget händer när jag sätter mig ner och ska börja skriva.

Trots att texten mer eller mindre är färdig i huvudet så får jag inte till inspirationen och knorren på det som ska bli inlägg. Jag raderar, deletar och börjar om. Raderar, deletar och börjar om. Om och Om och Om igen. I oändlighet. Blir lessen på mig själv för jag har tappat DET. DET som får mig att kunna skriva ner tankar och funderingar, om stort och smått.

Inte för min blogg är så där välläst och välkänd kan jag  tro. Inget jag har haft som plan att få bloggen till. För den kraften, orken och engagemanget har jag då rakt inte. Finns andra saker som känns mer angelägna.

Ni som ändå troget tittar in här – ge inte upp. Jag har skrivit ner rubriker och lite stödord för uppslagen och inläggen. Förr eller senare, tidigare än ni kan ana hoppas jag att jag är tillbaka på skrivande-blogg-banan igen.

Hepp!

Kommentera

