Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Det är smärtsamt..

.. . överjävligt kallt!

Inatt när jag var på väg hem visade termometern -27. Kanske inte helt undra på, då det var en helt klar natthimmel utan tillstymmelse till moln och en enorm fullmåne.

Trots behaglig temperatur inne så kunde jag inte få upp värmen, inte ens med pyjamas på. Så då fick det bli sängdelning. Jag tog helt sonika och förflyttade Mini från sin säng till min och så kröp jag ner tätt, tätt, nära henne. Efter 10 minuter så, ja då sov jag gott. Helt utan frostskador.

Hepp!

Kommentarer till: "Det är smärtsamt.." (2)

  1. Huga, ni hade ju kallare än här hos oss i natt då…

    Men jag lovar, blire sååå kallt nästa helg så kan du ju få låna mig som värmekamin då… *S*

  2. Wuff så kallt har vi inte det hos oss… uääh!!

Kommentera

