Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Torres Who?

Igår var det första matchen för Liverpool sen transferfönsteret för januari stängdes. Ett mycket märkligt fönster som verkligen gjorde skäl för namnet ”silly season”. Luis Suarez satt ombytt på spelarbänken(fåtöljen), Andy Carroll presenterades och mottog folkets jubel innan han satte sig på läktaren för att följa matchen.

En trevande inledning och 30 första minutrar innan det började hända saker. Säkert mycket nerver hos alla med tanke på måndagen. Ett par rejäla målchanser för Liverpool hann det bli innan halvlek (och hur målisen i Stoke hann/kunde rädda första bollen förstår jag inte).

Liverpool höll i taktpinnen även i andra halvlek och det dröjde inte länge förän1-0 av Meireles kom och jublet steg på Anfield. Men det jublet var inget emot jublet som utbröt när Suarez blev inbytt för att göra premiär och efter knappa 15 min speltid slår in 2-0.

Gillade verkligen det jag fick se av Suarez och hans spelstil, så vem kommer sakna – ja vad var det han nu hette?

Hepp!

Ps. Nej, detta ska inte bli någon sportblogg. Det är jag inte kompetent nog till. Men är bara så glad över gårdagens resultat.Ds
Kommentarer till: "Torres Who?" (1)

  1. Äh vad menar du nu sötnos!? Du är hur kompetent som helst – förutom att du kanske håller på fel lag då men det kan jag ha överseende med 😉

    ps. har missat massor här ser jag och läser ikapp med trötta ögon… krams!

Kommentera

