Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Cirkus i stan

På måndag börjar cirkusen, men hur många akter det kommer att bli har jag ingen aning om. En cirkus jag helst av allt varit utan, som vi också hade klarat oss utan om X inte försökt att rida på höga hästar och sätta kuratorer på plats.

Håll tummarna BUP ser med klara och öppna ögonen och verligen gör det som är det bästa för Mini.

Hepp!

Kommentarer till: "Cirkus i stan" (4)

  1. Håller tummen, och stortårna, så hårt jag bara kan!!!
    Måtte det bli ett (bra) slut på detta ”krigande”, eller vad man nu ska kalla det…
    Jag vill ju bara att du och Mini ska få må bra och njuta av framtiden!

    Stor varm bamsekram te er bägge

  2. Här hålls det också massor av tummar! Alla jag har!

    Så bra att de har möjlighet att träffa er på en söndag. Jag antar det hade gått att ställa till med alla möjliga orsaker till bortavaro om det varit en vardag?

    • dagensekosblogg sa:

      Ne du Ullisen! Bara jag som är vimsig med veckodagarna. Det ska självklart vara på måndag och inte imorgon söndag. Det är X som börjat med det här och får nu gå hela linan ut.

  3. Håller alla tummar jag har!

Kommentera

