Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

En olycka..

.. kommer sällan ensam och oftast i grupp om tre (3).

Så nu när bilen är på verkstad och kommer kosta ickebefintliga tusenlappar så undrar jag vad som kommer att komma näst – är det nu alla vitvaror ger upp? är det nu jag halkar och slår ut hela mitt garnityr? jag kanske till och med är så lycklig att jag bryter ett ben eller fem *ironi* För vad som än händer så lär det ju inte vara det som kostar minst som kommer att ske. Just för att ge den maximala oturen tur så är det det som kostar tusenlapp efter tusenlapp som inträffar.

Do I feel lucky, punk ? Näe, inte direkt. Inte i den bemärkelsen i alla fall.

Hepp!

Kommentarer till: "En olycka.." (1)

  1. Jag förstår dig och känner igen mig. Det värsta med olyckorna är att de kostar lika mycket kraft och energi som pengar. Det är riktigt jefla crappy…

Kommentera

