Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Gott Nytt År

Ett riktigt gott nytt år önskar jag alla mina läsare.

 Brukar normalt sett inte hålla på med nyårslöften, men denna gång så blir det ett sånt.

Mitt nyårslöfte till mig själv är att bli mer självisk. Ja, ni läste rätt. Jag ska sluta med att göra alla andra till lags och se om mig själv istället. Se till att jag får det bra och mår bra och göra det som är bäst för mig. 

Kommer/har du avlagt något nyårslöfte? I så fall, vad?

Hepp!

Kommentera

