Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Min julklapp..

… som jag fick levererad igår tisdag eftersom kartongen inte fick plats i min bil. Men uj vad det var värt den väntan!

Filten är också en julklapp dock inte så stor och tung, så den tog jag med hem på en gång. Men har inte kommit till användning förrän nu ikväll då ”Hemmalaget” spelar sin första match på länge.

Så insvept i mysiga, varma och goa filten sitter jag i soffan och tittar på fotboll. På en tv med helt fantastiska färger och upplösning, utan att ha införskaffat HD-kanaler. För mig är allt en revolution, med tanke på jag var en stolt 27″ tjock-tv-ägare tills häromdagen.

Eftersom tv:n kom som en hel överraskning har jag inga möbler som passar till. Det får se ut som ett provisorium tills jag har kommit underfund med hur jag vill ha det möblerat och med vilken sorts möbler.

Hepp!

Kommentera

