Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Annandagen..

.. är en annan dag. Det är sista dagen för det som jag kallar jul och en ny arbetsvecka börjar, innan det nya året tar vid. Ja, jag jobbar i mellandagarna och även ett par dagar efter nya året har inträtt. Det är p.g.a vi har en väldigt kort tid på oss att få löneunderlagen klara. Kallas visst för årsbokslut eller något sånt larvigt 😉

Ska inte klaga alls på julen, även om den inte är min favorithögtid. Har varit lugn, skön och gemytlig. Någonstans på vägen gjorde tomten en miss och kom till mig med många, fina och underbara julklappar. Och jag som inte ens varit i närheten av att vara snäll 😉 Kan det vara så att tomten smuttat lite för mycket på den starka glöggen och fått imma på glasögonen 😉 ?

Vad det var i mina paket får ni vänta några dagar med innan ni får se, eller att jag talar om. Ett paket var så stort jag inte kunda ta med det hem utan får det levererat på tisdag. Så framåt kvällen så blir det förevisning 😉

Hoppas ni alla har haft en trevlig julhelg!

Hepp!

Kommentera

