Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Jag knasig? Ja visst..

.. men det trodde jag var välkänt från början till slut.

Om det är bortglömt eller det känns så fel, finns det alltid en soptunna nära till hands. Jag är inte den som tvingar mig på, inte på något sätt. Snarare så ber jag om ursäkt för min existens och för den tiden som stals.

Hepp!

Kommentarer till: "Jag knasig? Ja visst.." (1)

  1. Yepps – du är knasig… det visste jag redan kära syster ;o) men du är faktiskt min alldeles egna knasboll! Så det så!!!

    Bamsekram

    PS: du ska INTE ursäkta dej på någe sätt o vis!

Kommentera

