Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Konstig prick..

Snacka om att jag inte har alla hästar hemma i den vassaste knivlådan alla gånger.

Skulle ha tittat på fotboll ikväll och hade världens upplägg för det hela, en meny bestående av öl, mera öl och ännu mera öl och som tilltugg lite pyttipanna, ägg och hp-sås. Bänkade ner mig med min middag framför tv:n och får besked om att matchen snöat inne 😦 Jaja, inte mycket att göra åt, mer än att äta upp och se glad ut.

När tilltugget var nere i magen och återstående burkar oöppnade *men på väg att bli öppnade* ställer jag mig framför tv:n med strykbrädan och tvätt som ska vikas, stänger av ljudet på tv:n´s långfilm samtidigt som jag sätter i gång och jazzar George Duke på högsta volym. Sen undrar jag varför det är så konstig läppsynk på ljud och film :S

Ett par pilsner/öl/bärs till så har nog även den effekten försvunnit. Det är då nästa steg blir 😉 vin och ostbågar *S*

Hepp!

Kommentarer till: "Konstig prick.." (1)

  1. Vin o ostbågar??!!? Det lät inte gott ut det… *S* men allt går väl… *S*

    Kram från ett Värmland där det snöar lappvantar idag

Kommentera

