Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Porr på hög nivå.

Idag  har jag äntligen gjort slag i saken. Något jag har sagt till mig själv länge att göra men aldrig kommit mig för, av olika anledningar. Jag har åkt till min ”porrbutik” och härjat loss totalt.

 Kvadratmeter efter kvadratmeter fylld med hyllor och hyllplan, som i sin tur är fyllda tygbalar. Tyger i alla färger, av alla kvaliteter och sorter. Knappar, snören, band – ja you name it och det finns. Jösses vad jag har njutit.Verkligen fått mitt lystmäte mättat.

Jag gick inte bara där inne och tittade, klämde och kände utan jag shoppade också. 6 meter totalt, med lite små tillbehör. Vad det ska bli? Nja, det vågar jag inte riktigt säga här. Kan vara så att berörd person/personer läser här och då blir ju liksom tomteverkstaden överflödig. Men en liten sneak peak ska man väl ändå kunna bjussa på.

 Vad har ni för ”porr” ?

Hepp!

Ps. Textilcentrum i Sundbyberg är det som har detta fantastiska utbud.Ds

Kommentera

