Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Fredag hela veckan ?

NEJ! Jag har inte flippat ur helt, även om många tror och hoppas på det. Men imorgon har jag fredag, fast det är torsdag, så blir det min fredag. Förvirrad? Nej, inte alls. Bara jag som ska åka iväg över natten imorgon på en liten 22-timmarskryssning. Fly vardagen en liten, liten stund. Så eftersom jag åker imorgon och är ledig på fredag så blir ju imorgon min fredag. Hänger ni med?

Hoppas kunna rensa denna lilla kropp och själ med denna lilla resa med god mat, dryck, nöje och SPA-avdelning.

När får ni fredag?

Kommentera

