Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Har brutit ett löfte..

… till mig själv och jag är tillbaka i tradera-träsket.

Mini växer så det knakar och varken jag eller min plånbok hänger med i svängarna. Har helt enkelt inte råd att köpa nytt i klädväg så därför har Tradera åter igen blivit min räddning. För dryga tusenlappen kan jag nu klä Mini i: en dunjacka, en täckväst, 10-talet tröjor, 2 kjolar, 1 par jeans och en fleece-jacka. Har några bud kvar där inte auktionen är över än, men som jag hoppas starkt på att kunna vinna. T.ex vore det inte fel att få hem skiddressen eller dom där två klänningarna.

Undrar vad det är för mat som innehåller gödningsmedel så Mini växer så? Ibland så är det bra Tradera finns.

”Hej, jag heter Dagens Eko och är en tradera-junkie”.

Kommentera

