Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

En kväll med mitt liv..

… som flipperkula.

Åkte iväg och dansade igår kväll (vad annars) och möts av en överknökfull lokal. Blev inte mycket till dans, mest knuff, stök och bök. Inte mycket utrymme till övers alls. Hade väl gått och göra en trevlig kväll av det hela om det funnits favoriter där. Men ont om dansfavoriter, praliner, var det gott om.

Avslutade kvällen/natten lite tidigare än normalt. Kände inte för att vara kvar tills plejset slängde ut en. I bilen på väg hem märker jag hur det börjar snöa och allt eftersom jag avverkar kilometer tilltar det. Väglaget var aningens slirigt om vi säger så och sikten inte på topp. Är glad jag kan sitta här i soffan nu, för jag fick visa prov på både frikoppling och undanmanöver. Jag är mer än överlycklig för att jag har DUBB-däck och inte friktionsdäck (eller vad den där andra sorten heter).

Hepp!

Kommentera

