Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Det fungerar!!!

Nu äntligen så har jag fått igång mitt ip-telefoniabonnemang. De fick gå in och aktivera det manuellt, då det inte gick att koppla upp mig mot aktiveringsservern. Tack snälla teknikern Niklas hos Bredbandsbolaget som fick till det!

Nu ska det ringas! 😉

 

Hepp!

Ska villigt erkänna att jag tycker det är märkligt att sådana här ärenden måste lämnas över till tekniker och inte kan skötas/göras av dom som sitter på den tekniska supporten då de kan fjärrstyra min utrustning.
Kommentera

