Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Liten igen?

Min lilla stora Mini har fått något slags ”återfall” . Varje kväll denna vecka vid sovdags har hon velat mitt sällskap. Inte nog med att jag ska sitta på sängkanten, så vill hon att jag ska sjunga och stryka henne över håret. Vid sången så ska jag ligga bredvid henne. Absolut inte mig emot, men jag kan inte förstå, för min sångröst är inget att hänga i julgranen och hon har klarat av sovbestyren helt själv, på eget bevåg. Men mysigt är det. Det är bara en stor risk att jag somnar tillsammans med henne.

Hepp!

Kommentera

