Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Jupps, imorgon ska det ske. Mitt uppbrott med trontjänaren Telia som imorgon får lämna plats och faktura till Bredbandsbolaget. Känns skönt att ha tagit det steget. Eller rättare sagt, plånboken kommer tycka det är ännu skönare.

 Så imorgon eftermiddag då helgen och hemmet har intagits efter en hård arbetsvecka ska det installeras.

Kanske ska jag be er om ursäkt redan nu om jag inte svarar på hemtelen på en gång. Kan ju vara så att jag har misslyckats och/eller satt någon kabel åt fel håll eller uttag.

Måste ni få tag i mig, ni som är mina IRL-vänner också, så får jag hänvisa till mobilen om hemnumret inte verkar fungera eller svaras på.

Hepp!

Kommentera

