Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Törstig på något gott..

.. och det enda jag hittade hemma som tilltalade mina sinnen var detta…

 … sprit på tub. Kanske inte det godaste, men det fyller både mig och sitt syfte 😉 Bara för att det inte ska slå slint helt kompenserar jag det med en balja thé ur min kattmugg.

Hepp!

Kommentarer till: "Törstig på något gott.." (3)

  1. VARFÖR har man sprit-på-tub hemma????? O_o

    och VARFÖR vill man stoppa i sig Sprit-på-tub?

    • dagensekosblogg sa:

      För att man har åkt ålands-kryssning och fått syn på sprit-på-tub och undrat vad det är för tok?
      Varför man dricker det? Ja du, det kan man undra. För smaken är liiite annorlunda. Men det fick slinka ner igår då jag var sugen på något sött å lite starkt och hade ingen cider hemma.

Kommentera

