Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Nu har jag varit bold and crazy och tagit språnget, helt utan livlina. Måste säga det var Ullrika Nosare och  det här inlägget som fick mig att undersöka saken och jämföra. Telia har alltid varit min trogna följeslagare i vått och torrt, år ut och år in. Men när det skiljer flera hundralappar månadsvis, är jag till nöd och tvunget *låter fint i alla fall,* att göra detta – förhoppningsvis uppsving.

Om ca 2 veckor är jag förhoppningsvis en mycket nöjd IP-telefonikund hos”upptäck mer, upptäck mer med …” Bredbandsbolaget  som jag idag är som vanlig bredbandskund hos dom, både fiber och mobilt.

Växeln hallå – koppla mig till…

Kommentarer till: "Övergiven trotjänare och följeslagare" (2)

  1. tjohoo! känns alltid skönt att slippa våghalsgrepp helt ensam!!

  2. dagensekosblogg sa:

    Det kan inte annat än gå åt skogen 😉

Kommentera

