Cha´s funderingar och åsikter om livet, i stort och smått..

Kul hemresa!?? -NOT

Jaha, en stor trafikolycka har medfört stopp i trafiken och megaköer precis överallt där jag ska försöka ta mig hem. Bussar har av detta blivit inställda och hemresan som brukar ta max 40 minuter lär ta minst 1 timma 30 minuter med alternativa medel och färdvägar.

Inte för att jag har någon tid att passa eller ska iväg på så känns det inte speciellt kul att behöva trängas med 100-talet andra mer eller mindre strandsatta resenärer på okända, fullpackade färdmedel.

Hepp!

Kommentarer till: "Kul hemresa!?? -NOT" (2)

  1. Så e de å bo i storstan vettu 😉
    Annat e de här ute på landet… Lugnt o fridfullt, inga bilköer och 3 mils resa hem från ”stan” går fort o enkelt… 😉

    Kram

  2. Jajaja, men igengäld så skulle jag åka dit på lappsjuka om jag bodde som du 😉

Kommentera

